- Postanowienia ogólne
- Organizatorem Akcji Promocyjnej jest Maciej Hassa, działający pod marką Be About, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą EB Unit Maciej Hassa, z siedzibą w Warszawie, 02-757, ul. Pory 61 lok. 59, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; NIP: 5213090828; posiadającą numer REGON: 363488121.
- Organizator działa na zlecenie City Gardens Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000530114, posiadająca numer REGON 360081531, numer NIP 5252599387, kapitał zakładowy 5.042.100,00 złotych, która jest właścicielem Centrum Handlowego Ogrody w Elblągu.
- Definicje
- Akcja promocyjna – publiczna sprzedaż konsumencka premiowana, odbywająca się w Centrum Handlowym Ogrody w Elblągu – na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, w której przyznanie nagród Uczestnikom Akcji promocyjnej uzależnione jest od spełnienia przesłanek określonych w Regulaminie.
- Okres trwania akcji promocyjnej – okres trwający w dniach 16 – 28 maja 2022 roku z wyłączeniem niedzieli (22 maja 2022 r.), podczas którego Uczestnicy mogą rejestrować paragony wyłącznie w godzinach otwarcia Punktu Obsługi Akcji Promocyjnej, a więc w godz. 11:00 – 19:00.
- Okres sprzedaży uprawniający do wzięcia udziału w Akcji promocyjnej – okres trwający w dniach i godzinach wskazanych w punkcie 2 powyżej.
- Centrum Handlowe – Centrum Handlowe Ogrody w Elblągu, Płk. Stanisława Dąbka 152, 82-300 Elbląg.
- Dowód zakupu – paragon dokumentujący zakup towarów, lub usług, dokonany w sklepach lub punktach usługowych Centrum Handlowego Ogrody w Elblągu. Dowodem zakupu nie jest paragon obejmujący następujące kategorie zakupowe: alkohol, tytoń, gry hazardowe i liczbowe, leki, usługi bankowe, usługi ksero, karty prepaid i karty podarunkowe. Pojedynczy dowód zakupu musi mieć wartość co najmniej 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) brutto. Dowód zakupu musi być wystawiony w Okresie sprzedaży uprawniającej do udziału w Akcji promocyjnej. Celem uczestniczenia w Akcji promocyjnej Uczestnik zobowiązany jest do obowiązkowej rejestracji Dowodu zakupu w Punkcie obsługi Akcji promocyjnej. Dowód zakupu na kwotę stanowiącą wielokrotność kwoty 50 zł brutto – daje podstawę do zdobycia 1 pieczątki na Karcie Promocji.
- Nagroda w ramach Akcji promocyjnej – nagroda lub nagrody, o których mowa w §5 Regulaminu.
- Punkt obsługi – oznaczone miejsce (stoisko) w Centrum Handlowym Ogrody zlokalizowane w okolicy wejścia do Centrum Handlowego Ogrody położonego od strony skrzyżowania ul. Płk. Stanisława Dąbka i ul. Ogólnej i czynne w Okresie sprzedaży uprawniającej do wzięcia udziału w Akcji promocyjnej, w którym hostessy będą obsługiwać Uczestników Akcji promocyjnej zgodnie z niniejszym Regulaminem,
- Uczestnik Akcji promocyjnej – osoba lub osoby spełniające kryteria, o których mowa w § 3 Regulaminu, biorące udział w Akcji promocyjnej.
- Osoba Najbliższa – małżonek, wstępny, zstępny, rodzeństwo, powinowaty w tej samej linii lub stopniu, osoba pozostająca w stosunku przysposobienia oraz jej małżonek, a także osoba pozostająca we wspólnym pożyciu.
- Regulamin akcji promocyjnej – niniejszy regulamin.
- Karta promocji – karta używana do przystawania pieczątek, posiadająca 6 miejsc na pieczątki, pozwalająca po zebraniu max. 6 pieczątek na odbiór Nagrody. Po odbiorze nagrody karta promocji zabierana jest przez hostessę.
-
Uczestnik Akcji promocyjnej
- W Akcji promocyjnej może wziąć udział wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964, nr 16 poz. 93) mająca miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- W Akcji promocyjnej nie mogą brać udziału:
- osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej,
- osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wykonujące usługi na podstawie innej umowy cywilno-prawnej, jak i współpracujące z Centrum Handlowym lub Organizatorem Akcji Promocyjnej, ani osoby dla nich najbliższe,
- osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które zawarły z Centrum Handlowym umowę najmu lub dzierżawy powierzchni, jak również ich pracownicy i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe,
- osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które na terenie Centrum Handlowego posiadają punkty handlowe lub usługowe, jak również ich pracownicy i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe,
- osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które na terenie Centrum Handlowego wykonują czynności związane z obsługą Centrum Handlowego, w tym związane z agencją ochrony, usługą sprzątania, świadczeniem usług technicznych etc., jak również ich pracownicy i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe,
- osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wykonujące usługi na podstawie innej umowy cywilno-prawnej, jak i współpracujące z Centrum Handlowym, ani osoby dla nich najbliższe,
- inne osoby biorące bezpośredni lub pośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu Akcji Promocyjnej.
-
Zasady Akcji promocyjnej
- Osoba spełniająca przesłanki opisane w § 3 Regulaminu, celem wzięcia udziału w Akcji promocyjnej powinna dokonać w Okresie sprzedaży, zakupu uprawniającego do wzięcia udziału w Akcji promocyjnej. Następnie powinna zgłosić się do Punktu obsługi Akcji promocyjnej z Dowodem zakupu. Przystąpienie do Akcji Promocyjnej jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią regulaminu Akcji promocyjnej i jej akceptacją przez Uczestnika.
- Po okazaniu Dowodu zakupu oraz weryfikacji spełnienia przesłanek opisanych w Regulaminie, przez hostessę, każdy dowód zakupu zostaje zarejestrowany, co oznacza zapisanie jego wartości, daty i sklepu, z jakiego pochodzi, a następnie otrzymuje podpis hostessy i jest wykluczony z ponownej rejestracji.
- Uczestnikowi Akcji promocyjnej po rejestracji Dowodu zakupu przysługuje prawo do odebrania minimum jednej, a maksimum sześciu pieczątek, które przystawiane są na Karcie promocji. Tzn. jeśli przedstawiony Dowód zakupu będzie opiewał na przykład na kwotę 300 zł lub więcej Uczestnik może od razu odebrać Nagrodę. W przypadku kiedy przedstawiony Dowód zakupu będzie opiewał na kwotę wyższą niż 200 zł, a niższą niż 250 zł Uczestnik otrzyma 4 pieczątki na Kartę promocji.
- Jeden Dowód zakupu wyższy niż 300 zł nie uprawnia Uczestnika, do odbioru większej liczby Nagród lub pieczątek. Inaczej rzecz ujmując jeden Dowód zakupu uprawnia Uczestnika do odbioru maksymalnie jednej nagrody.
- W sytuacji, w której Uczestnik okaże jeden Dowód zakupu na kwotę wyższą niż 300 zł, nie otrzymuje on Karty promocji, a od razu Nagrodę. Reszta procedury identyfikacji opisanej wyżej jest taka sama.
- Po zebraniu sześciu pieczątek na jednej Karcie promocji Uczestnik może odebrać Nagrodę.
- Uczestnik Akcji promocyjnej jest zobowiązany zachować dowód Zakupu uprawniający do wzięcia udziału w Akcji promocyjnej – do momentu odebrania pieczątki lub pieczątek, lub Nagrody. W razie zagubienia dowodu Zakupu uprawniającego do wzięcia udziału w Akcji promocyjnej Uczestnikowi nie przysługuje uprawnienie do otrzymania pieczątki lub Nagrody.
- Akcja promocyjna nie jest grą losową, ani zakładem wzajemnym w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych, a także nie jest konkursem w rozumieniu przepisów prawa.
- W celu wzięcia udziału w Akcji promocyjnej i uzyskania Nagrody, o której mowa w pkt 5 Regulaminu, każdy Uczestnik Akcji promocyjnej powinien zaakceptować oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Regulaminu. Akceptacja oświadczenia wymagana jest przy odbiorze każdej pieczątki lub Nagrody, nawet jeśli wiąże się to z podpisaniem drugiego lub kolejnych oświadczeń.
- Każdy Uczestnik Akcji promocyjnej, który spełni założenia niniejszego Regulaminu uprawniony jest do otrzymania pieczątki, a w konsekwencji Nagrody, o której mowa w § 5 aż do wyczerpania puli Nagród lub do zakończenia czasu trwania Akcji promocyjnej.
-
Nagrody w ramach Akcji Promocyjnej
- Nagrodami w ramach Akcji promocyjnej są karty podarunkowe o wartości 30 zł, ważne rok od daty aktywacji. W sumie w trakcie trwania akcji do wygrania jest 500 Nagród o łącznej wartości 15 000 złotych brutto
- Nagrody dostępne są do wyczerpania ich puli. Dzienna pula Nagród wynosi 41 szt. W przypadku niewyczerpania puli Nagród w danym dniu Nagrody przechodzą na kolejny dzień trwania Akcji Promocyjnej.
- Uczestnikowi Akcji promocyjnej nie przysługuje prawo do otrzymania ekwiwalentu pieniężnego zamiast Nagrody ani do przeniesienia uprawnienia do odebrania Nagrody na osoby trzecie.
- Praw i obowiązków związanych z uczestniczeniem w Akcji promocyjnej, w tym także prawa do żądania wydania Nagrody, jak wyżej – nie można przenosić na inne osoby.
- Nie ma możliwości zakupu Nagród.
- Pula nagród jest ograniczona. Po jej wyczerpaniu, Uczestnikom Akcji promocyjnej nie przysługuje roszczenie do otrzymania Nagrody, nawet po spełnieniu wszystkich postanowień Regulaminu.
-
Zasady postępowania reklamacyjnego
- Reklamacje mogą być zgłaszane pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: maciej.hassa@beabout.pl lub na fizyczny adres Organizatora w terminie 7 dni licząc od dnia zakończenia Akcji Promocyjnej, a więc 4 czerwca 2022. O prawidłowym wniesieniu reklamacji decyduje stempel pocztowy lub potwierdzenie dostarczenia e-mail.
- Każda reklamacja powinna zawierać następujące dane Uczestnika Akcji promocyjnej:
- imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu kontaktowego składającego reklamację,
- powód reklamacji oraz treść żądania reklamacyjnego.
- Reklamacje rozpatruje Organizator. Rozpatrzeniu podlegają wyłącznie reklamacje – zgłoszone w formie pisemnej, zawierające dane określone w niniejszym Regulaminie.
- Postępowanie reklamacyjne trwa 10 (dziesięć) dni roboczych. Zawiadomienie o wyniku reklamacji zostanie przesłane składającemu reklamację w takiej samej formie, w jakiej reklamacja wpłynęła – na adres wskazany w reklamacji. O zachowaniu czternastodniowego terminu decyduje data nadania przesyłki przez Organizatora (data stempla pocztowego).
- Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne, ale wyczerpanie postępowania reklamacyjnego jest konieczne przed realizacją swoich roszczeń na drodze postępowania sądowego.
- W przypadku złożenia reklamacji administratorem danych osobowych Uczestników zbieranych i przetwarzanych w celu realizacji Akcji jest Organizator. Dane osobowe w tym zakresie będą przetwarzane przez Organizatora, zgodnie z wyrażoną zgodą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a lub art. 9 ust. 2 pkt a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).
- Uczestnik ma prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- żądania sprostowania danych osobowych,
- żądania usunięcia danych osobowych,
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- przenoszenia danych osobowych, tj. prawo otrzymania od Organizatora danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego.
- Uczestnik może przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, aby Organizator przesłał te dane do innego administratora, o ile jest to technicznie możliwe.
- Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie uprzednio wyrażonej zgody.
- Dane osobowe przetwarzane w celach, określonych powyżej będą przetwarzane przez okres trwania Akcji oraz w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub ich dochodzeniem przez okres nie dłuższy niż 30 dni od dnia zakończenia Akcji.
- Uczestnik może skorzystać z uprawnień zawartych w § 8 powyżej, wysyłając wiadomość na adres e-mail: maciej.hassa@beabout.pl lub skontaktować się z Maciejem Hassą listownie pod jego adresem korespondencyjnym. W odpowiedzi na żądanie Uczestnika Organizator może poprosić o zweryfikowanie tożsamości Uczestnika lub podanie dalszych niezbędnych informacji.
- Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
- Dane Uczestnika nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
-
Postanowienia końcowe
- Organizator Akcji promocyjnej – ma prawo odmówić przyznania Nagrody Uczestnikowi Akcji promocyjnej, w stosunku do którego powziął uzasadnione podejrzenie o podejmowanie działań sprzecznych z Regulaminem (w tym fałszowania Dowodów zakupów uprawniających do wzięcia udziału w Akcji promocyjnej, dokonywania fikcyjnych Zakupów uprawniających do wzięcia udziału w Akcji promocyjnej, dokonywania zwrotu zakupionych produktów) po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego stwierdzającego dokonanie naruszeń.
- Pełna treść niniejszego Regulaminu dostępna będzie w czasie trwania Akcji promocyjnej – w Punkcie obsługi Akcji promocyjnej.
- Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Akcją promocyjną będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
- Organizator Akcji promocyjnej zastrzega sobie prawo w każdym czasie do zmiany Regulaminu z uwagi na wystąpienie okoliczności niezależnych od Organizatora, których nie był w stanie przewidzieć przy organizacji Akcji promocyjnej. Zmiany regulaminu będą ogłaszane w ten sam sposób, co ogłaszanie samego regulaminu.
- Organizator Akcji promocyjnej ma prawo do odwołania Akcji promocyjnej z uwagi na wystąpienie okoliczności niezależnych od Organizatora, siły wyższej oraz problemów technicznych pojawiających się w miejscu odbywania się Akcji promocyjnej uniemożliwiających działania Punktu obsługi Akcji promocyjnej, których nie był w stanie przewidzieć przy jego organizacji. Odwołanie. Akcji promocyjnej nie dotyczy osób, które w chwili odwołania Akcji promocyjnej spełniły już warunki, o których mowa w pkt 4 Regulaminu i otrzymały Nagrody.
- Organizator Akcji promocyjnej nie podnosi odpowiedzialności za błędne podanie danych przez Uczestnika.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.